|
OFERTA Sobid - System Obiegu Dokumentów
Zastosowanie aplikacji systemu
Moduły składają się z aplikacji odpowiednio dobranych wg potrzeb indywidualnych klienta. Rodzaj oraz zastosowanie aplikacji została opisana poniżej:
- aplikacja ewidencji pism - ewidencja w dzienniku podawczym i kancelarii - przyjmowanie pism fizycznych i elektronicznych z podpisem elektronicznym,
- aplikacja rejestracji pism - rejestracja i archiwizacja elektroniczna pism i dokumentów (e-mail, Word),
- aplikacja obiegu pism - kompleksowa obsługa obiegu dokumentów krążących w danej instytucji w zakresie pism przychodzących wychodzących i wewnętrznych a także utajnionych, od momentu rejestracji poprzez całą ich drogę w ramach danej instytucji,
- aplikacja przesyłki pism - przesyłanie pism między instytucjami (przykład współpracy między stacjami wojewódzkimi a powiatowymi),
- aplikacja edytora tekstu - samodzielne edytowanie tekstu,
- aplikacja dołączania pism - dołączanie pism do spraw wg wykazu akt,
- aplikacja dekretacji - zarządzanie dekretacją,
- aplikacja skanowania - skanowanie wszystkich pism i dokumentów (możliwość podglądu),
- aplikacja kontroli prac - kontrola i prezentacja stanu realizacji prac dla petentów (prezentacja stanu pracy na stronach na internetowych),
- aplikacja kartoteki - segregowanie i archiwizowanie danych dotyczących pism spraw bieżących petentów,
- aplikacja archiwizacji pism - archiwizacji wszystkich pism i dokumentów znajdujących się w obiegu,
- aplikacja administratora - nadawanie i kontrola uprawnień, ograniczanie dostępu do modułów i funkcji systemu.
|
|
|
|