|
OFERTA Sobid - System Obiegu Dokumentów
Korzyści z zastosowania systemu Sobid
Kreuje nowoczesny i stabilny wizerunek instytucji.
Umożliwia wypracowanie standardów w organizacji pracy.
Zwiększa kontrolę, bezpieczeństwo i stabilność organizacji pracy. Wprowadzone dane są automatycznie kontrolowane.
System pozwala na:
- zwiększenie wydajności pracy i elastyczności instytucji poprzez oszczędność czasu pracy:
- w komunikacji wewnętrznej - ułatwia przepływ dokumentów i informacji między komórkami danej instytucji,
- w komunikacji zewnętrznej - utrzymywanie kontaktu z petentami za pomocą stron www,
- w możliwości aktualizowania spraw petentów - dopisywania i dołączania pism związanych z daną sprawą,
- w możliwości szybkiego odszukania bieżącej i archiwizowanej dokumentacji,
w prowadzeniu rejestrów elektronicznych (zamiast rejestrów ręcznych).
- zmniejszenie wydatków z tytułu:
- możliwości pracy na dowolnym systemie operacyjnym (darmowy system Linux zamiast Windows,
- możliwości pisania i edytowania dokumentów, wykorzystując edytor tekstu z systemu Sobid (zamiast Microsoft Office Word),
- stworzenia standardowych pism i dokumentów wewnętrznych (wnioski urlopowe, zaliczkowe, wz, itp. - zamiast drukowania w drukarniach bloków dokumentacji),
- możliwości integracji systemu Sobid z systemami innych producentów,
- możliwości wykorzystywania programu skanującego z systemu Sobid (zamiast komercyjnego oprogramowania skanującego),
- możliwości integracji systemu Sobid z systemami innych producentów,
- możliwości wykorzystania aplikacji odbierania dokumentów z podpisem elektronicznym (zamiast komercyjnego oprogramowania do podpisów elektronicznych),
- ograniczenia procedur archiwizacji i dokumentowania w jednostce (utrzymywanie dokumentów w formie elektronicznej).
Korzyści dla kadry kierowniczej
System pozwala na:
- nadawanie uprawnień pracownikom i komórkom organizacyjnym,
- ustalanie odpowiedzialności za pracę w danych komórkach organizacyjnych,
- delegowanie obowiązków dla pracowników,
- zwiększenie kontroli nad postępem prac wykonywanych przez pracowników,
- szybkie ustalenie etapu, na jakim znajduje się każda spraw oraz kto imiennie zajmuje się daną sprawą,
- monitorowanie informacji o wszystkich przeprowadzonych operacjach,
- wykonywanie różnego rodzaju statystyk i analiz obiegu pism w firmie i efektywności pracy,
- łatwiejszą i szybszą dekretację pism.
Korzyści dla pracowników
System pozwala na:
- większe bezpieczeństwo pracy (brak zagubionych dokumentów, zachowanie uprawnień),
- szybszą pracę z dokumentami (wyszukiwanie, edytowanie, dołączanie dokumentacji),
- natychmiastowy wgląd i przywołanie dokumentacji dotyczącej spraw petentów,
- segregację dokumentów, wg potrzeb,
- poprawne nadawanie rangi ważności odpowiednim pismom,
- szybki podgląd pism w całej organizacji dla uprawnionych pracowników.
|
|
|
|