Oprogramowanie dla transportu
strona główna - oprogramowanie dla firm transportowych
kontakt - Detlon Software
Połączenie z serwisem
strona główna | napisz do nas | połącz z serwisem
Oprogramowanie dla transportu oraz systemy ERP
OFERTA Usługi przed i po sprzedażowe

Detlon Software Wdrożenia

Cały proces wdrożeniowy poprzedzony jest wnikliwą analizą sytuacji i specyfiki danego przedsiębiorstwa. Dopiero po wstępnej ocenie system jest modyfikowany w taki sposób, aby najlepiej odpowiadał indywidualnym potrzebom klienta.
Wdrażanie systemu rozpoczyna się od zainstalowania produktu na komputerze, który spełnia rolę serwera w jednostce organizacyjnej klienta. Kolejną częścią jest wdrażanie wszystkich narzędzie systemu i uzgodnienie ich z stanem rzeczywistym klienta.

Harmonogram wdrożenia Atonium
Wdrożenie całego systemu trwa ok. 6-mc. W przypadku zakupu jednej lub kilku platform czas wdrożenia przedstawia się następująco:
  • do 5 mc - wdrożenie platformy transportowej,

  • do 4 mc - wdrożenie platformy finansowej,

  • do 3 mc - wdrożenie platformy kadrowo płacowej,

  • do 2 mc - wdrożenie platformy sprzedaży,

  • do 3 mc - wdrożenie platformy magazynowej.


Harmonogram wdrożenia systemu Sobid:
  • do 30 dni - wdrożenie modułów dziennika podawczego, kancelarii i dekretacji,

  • do 60 dni - wdrożenie modułów sekretariatów, wykonawców, prezentacji pism w Internecie,

  • do 4 m-cy - wdrożenie modułów archiwum pism, audytu i kontroli pism - zamknięcie wdrażania.


Detlon Software Gwarancje

Gwarancje podstawowe

Gwarantujemy:
  • skuteczność programu,

  • niezawodność bazy danych,
  • szybkie i sprawne wdrożenie systemu,
  • pełny cykl szkoleń,

  • stały nadzór autorski.


Gwarancje dodatkowe

W przypadku nieskutecznego wdrożenia firma Detlon Software zobowiązuje się do przywrócenia stanu z przed wdrożenia w przypadku wszystkich oferowanych produktów.


Detlon Software Serwis

Udzielamy:
  • wsparcia technicznego przez Internet:
    • modyfikacje, naprawa systemu za pomocą internetu,

    • dostosowanie systemu do nowych przepisów prawa,

    • aktualizowanie oprogramowania,

  • telefonicznego wsparcia (pomagamy w każdej jednej sytuacji z którą pracownik nie może sobie poradzić),

  • pomocy osobistej w siedzibie klienta w razie poważnych problemów.